Nya tag!

Hej på er :)

Igår gjorde jag sista dagen på Tussilago. Det har gått sjukt fort men jag har haft så himmla KUL! Och jag känber att jag har lärt mig en hel del.

Det är klart att det va sorgligt att säga hejdå till alla men det va ett riktigt bra avslut, jag fick avskedspresenter och massa kramar av mina gullungar plus att jag följde med min handledare till stallet när vi hade slutat. Jag kommer sakna dom mycket och hoppas jag kommer tillbaka!!

Idag är det lördag och superfint väder så jag har vart ute och gått nästan hela förmiddagen. Jag som alltid har haft svårt att hitta utmanade mig själv ordentligt och gick lite omvägar och så som jag inte trodde jag inte hittade till, men det är viktigt att våga utmana sig själv och komma ihåg att det inte är nåt att vara rädd för!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0