Söndag

Hallå!
 
Jag kom att tänka på en grej när nåra på jobbet nu i veckan började diskutera söndagar och söndagsångest. det var ett bra tag sen jag kände söndagsångest och gud vad skönt det är att slippa det!
 
Det hände kanske i början på gymnasiet ibland att jag kände att " neej åh va fort helgen har gått, usch vad jobbigt att gå till skolan!" Men i högstadiet kan vi snacka om att jag hade söndagsångest så det  räcker och blir över, jag kunde inte ens njuta på fredagen eller lördagen utan gick hela tiden och tänkte på att jag snart skulle tillbaka till skolan.
 
Mamma sa alltid då att sånt går över när man blir äldre, att hon tyckte om söndagar att det är sån dag som man egentligen inte behöver göra så mycket, specellt inte ha ångest över. Jag kunde inte förstå henne då, men nu VIPS! har inte kännt sån sån kännsla på väldigt länge som sagt och det är så himmla härligt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0