Lånsinthet

Lånsinthet är något som jag har väldigt svårt att förstå mig på. Att endel männsikor kan gå runt och vara irriterade på en sak vääldigt länge. Det är ju skillnad om det har hänt nåt eller om man har bråkat med en person en längre tid och den här personen gör nåt som är nästan oförlåtligt, men när man småtjafsar lite och den andra går runt och lägger energi på att vara arg  och verkligen koncentrera sig på att vara ovänn med den man har bråkat med i flera veckor, det kan jag inte fatta.
 
Hur som, det är inte så länge kvar på mitt vikariat på förskolan vilket jag tycker är väldigt synd för jag trivs superbra! Jag känner verkligen att jag har kommit in i personalgruppen, lärt känna alla barn och föräldrar riktigt bra och det känns jättekul att gå till jobet varje morgon! :) det är så skönt att vara peppad på livet!!
 
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0