Speciell garderobstädning

Halva dagen idag har gått åt att rensa mina garderober. Ganska skönt att få bort massa saker som man inte använder längre.
Men det blev en lite speciell städning, för jag hittade massa papper, tidningar, teckningar och röntgenbilder ifrån min storebrors olycka. Och dom hade jag inte sett på flera år.. Men man fårbsig verkligen en tankeställare, att man verkligen ska va rädd om dom man har och att saker kan förändras väldigt fort.

Hur som helst är jag så sjukt glad att du finns Gabriel och jag tycker du är världens bästa storebror även om det inte verkar som det iblabd! ;)

Peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vilken H I M L A tur att det gick bra...

2012-11-23 @ 09:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0