Crush!

Jag är helt säker på att jag inte är ensam om att vara helt förälskad i Victoria`s secrets produkter! Dom doftar helt magiskt, nästan allt är rosa och självklart är det kopplat till en massa snygga modeller. Men det är inte bara skönhetsprodukterna som lockar  folk, det finns ju  massor a sexiga underkläder också! Tror inte en enda tjej skulle tacka nej. Är sugen på att beställa lite grejer ifrån Beuty planet eller önska mig i julklapp kanske?  :)
 
Nog om det nu. Idag har jag haft en riktigt bra dag på jobbet!d et första jag mötets av när jag kom innanför dörren var en unge som kastade sig i famnen på mig och gav mig en bamsekram, då kan man inte annat än le resten av dagen nästan. Personalen var skön och vi fick supergod mangokyckling till lunch. Och imorn ska jag äntligen tillbaka till råtorp där jag gjorde min sista praktik i 3an, förstår inte hur man kan känna sån kärlek till en förskola? Sjukt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0