tredje Maj

Idag är det 3e maj och vi har haft projektredovsningarna. Alla andra år har det varit så att tvåorna får välja typ tre stycken redovisningar som som vill gå och lynnsa  på och man har också kunnat sitta  i aulan flera stycken så får tvåorna gå runt och kika.
men i år skulle det komma helklasser och titta, vilket blir ganska mycket folk haha.

Jag ver supernervös, men samtidigt ville jag få det gjort bara! Och det gick jätebra!! Dom verkade tycka det var superintresant och jag fick mycket apploder. Hihi. Efteråt kom det fram två stycken killar också och sa att dom tyckte det var ascoolt att jag stog där och snackade om mina egna erfarenheter, blev jättglad!

Justdet! Valborg var superkul, iallafall innan och efter nöjes! På nöjes var det alldeles för mycket folk.. fattar inte att dom kan släppa in så mycket! Man ramlar ju bara hela tiden när folk puttar runt alla som fan..

Puss på errr

Kommentarer
Postat av: Jenny

Super fin är du! <3

2012-05-03 @ 22:34:57
Postat av: Thowe

Vad duktig du är som ställer dig framför en publik och pratar! Det kräver ju en del mod :) kram!

2012-05-09 @ 09:01:14
URL: http://thole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0