Tisdag!

Underbar tisdag idag. En samhällskunskapslekton, fint väder och massa skratt.

På tal om skratt.. Man kan faktist inte annat än att skratta år våran sjuka klass ibland alltså.. !När våran lärare för femtioelfte fången säger typ: Hallå, kan ni försöka lyssna lite?" Och de föesta verkligen springer runt och kastar pappaersflygplan på varandra..  Vi går sista året på gymnasiet,. det är SANT! Haha.

Men det som verkligen gjorde min dag var att några av esteterna från Sundsta som jag känner kom till våran skola och spelade. Hur duktiga som helst, rös typ hela tiden, samtidigt som man bara garvara för att dom är så otroligt sköna människor! Helt crazy. :D

Nu har jag precis sökt lite mer jobb.. Gud vad jag hoppas att jag får ett sommarjobb! Så nervös att jag inte ska få det, kan knappt sova på nätterna. Men det är bara att fortsätta kämpa på.



Ha jag sagt förresten att min  syster har köpt en häst!? Gud vad mysigt! Jag kommer säkert få hjälpa till ganska mycket tror jag, har inte suttit på en häst sen i sommras så det ska bli superkul!!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0