Ett år typ

Tjoho!
Jag kom på nu att jag har bloggat i exakt ett år för typ en vecka sen eller vad det blir, YEEY! :)

Idag har det varit en ganska händelserik dag! Imorse kom jag lite tidigare till skolan och gick till en av världesns snällaste lärare Marie. Hon Hjälpte mig att komma igång med några grejer som jag ligger efter i och vi  strukturererade upp det jättebra!  Tack!<3

Sen fortsatte dagen med en superbra föreläsning. Det kom en tjej som kom från en folkhögskola i kristinehamn och hon hade muskelatrofi. Hon tog upp mycket med att man verkligen inte  ska göra skillnad på folk bara för att man sitter i en permobil, men det är ju tyvärr folk som inte fattar det.. Man ska bemöta folk bra vresig hur man ser ut, om man har ett funktionshinder eller inte. Tjejen var ascool tyckte jag, och hon sa väldigt mycket bra saker!

Efter skolan skyndade jag mig till Karisma för att jag skulle färga/ noppa  ögonbrynen och fransarna.  Det blev jättefint men jag fick massa tåråar i ögonen efter fransfärgen! haha pinsamt.

Sen träffade jag bästa jenny och vi tog en glass i solen, pratade massa och provade skitsnygga Rayban glajor! Har önskat mig ett par i studentpresent:)

Just nu sittter  jag och pluggar in mitt projektarbete..  Det är redovisning imorgon och jag är supernervös.
 men jag tror att det  går bra eftersom jag kan så mycket om det och faktist för ett tag sen längtade efter att få berätta vad jag har skrivit för folk!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0