Bäst på fest

Hallå!!!

Kvällen igår blrjade hos Tudor! Sjukt trevligt, spårade lite kanske men vi hade askul! Ochs en vidare till nöjes och SKUMPARTY! Det var också supåerkul, väldigt blött, kallt och halkit men är det skumparty så är det. Var nog tur att jag hoppade klackarna och körde på converse!

Det har vart så många gånge i rad nu att jag har lite för höga förväntningar på utgången så blir den inte som man har tänkt sig..  förfesterna är ju nästan alltid bäst! Men jag vill säga Tack till underbara människor som man kan prata med när man är ledssen ute på krogen.
 
jag köpte äntligen en studentklänning igår på Akazia!! Den är väldigt enkel men såå fin! Love it





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0