Update

Förlåt för en sjukt dålig uppdatering sista dagarna! Men jag har varken haft tid eller ork för bloggen faktist.

Igår( torsdag) så fyllde min kära fina storebror 20 år! Men han skulle jobba så han tyckte att det var bättre att han blev firad idag istället. Så igår åkte jag till kristinehamn och hälsade på farmor och farfar, alltid lika mysigt, i looove it!

 Och idag har jag firat Gabriel två gånger, fört med pappa och lisbeth hemma hos Gabriel och Erica och nu på kvällen hos mamma. Haha, lite mycket ställen där kände jag nu.

Hur som helst, av mig fick han en stor fin kaffemugg eftersom han blivit så beroende av kaffe och en liten tavla som man kan skriva saker på som dom kan ha hemma. :)


Lilla storebror:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0