Underbara vår!

Tjosan i trosan!

Nu har hag haft en såndär riktigt bra helg igen!
Fredagens utgång med cilla blev jätterolig, även om det inte var så mycket folk ute, vi hängde mest med fotograferna, haha! :)

Lördag: igår så åkte mamma och björn till fjällbacka för att hälsa på världens bästa morbror håkan och sova dör en natt och jag fick vara hemma med missarna.
Lite senare kom Cilla igen och vi njöt av det fina vädret och sen lagade vi tacos och tog ett glas vin, supermysigt! :)

När det var dags för Cissi att åka hem så kom Pontus till mig och kvällen / natten spenderades med honom. :)

Och idag blev det en sväng på stan för att hitta skor till balen, kommer nog aldrig lära mig tycka om att leta skor! Hur som helst så hittade jag ett par små svarta pumps med kilklack som nog blir bra!! Bilder på dom kommer senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0