Två bra dagar!!

Onsdag:   väldigt nice  skoladag, lite projektarbete på förmiddagen och sen avslappning på idrotten. Ni vet när man ska ligga och lyssna på ett skiva där en gubbe berättar hur man slappnar av. Haha. Det va skönt en stund sen började de flesta krypa runt och nypa folk i föttrena, våran klass alltså...!

Sen när jag kom hem duschade jag och  käkade mat och sen kom mina bästa flickor Cissi och Rebecca. Vi förfestade och fixade oss tillsammans.
När vi var klara drog vi till tempel och 100dagarsfesten och trängdes med alla andra studenter på dansgolvet till stängning nästam. Vi hade sjuukt kul!! :D Riktigt värd kväll alltså!


Torsdag:  Dagen idag har spenderats med Isabell! Det var superlängsen vi träffades så det var extra kul, jag har inte skarattat så mycket på hur längsen som helst tror jag! Vi var ute och gick och pratade om allt mellan himmel och jord och så gick vi till våran gammla högstadieskola och kollade lite.  Det som var lite jobbigt var att de yngsta som går där nu är 98or och alla dom småungarna  var längre än oss, haha!

Här kommer lite mingelbilder från tempels facebooksida! haha..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0