Next to normal.

Måste börja med att säga Grattis till min kära vän Pontus som fyller 20 idag! :)

Dt har blivit ganska många sovmornar nu ett tag eftersom en av våra lärare som vi har mycket är sjuk och dom har inte fixat någon vikarie, men jag klagar inte, jag tycker det är skönt att kunna sova några timmar längre!

Som idag tex så började vi vid tolv och skulle på teater. Next to normal var en riiktigt bra musikal! Väldigt sorglig och gripande men också rolig. Den var väldigt djup, men jag tror att det var det som gjorde den bra!

det bästa med den var att han som spelade doktor var helt sjukt snygg och sjöng så bra så att man rös! Hihi.

Efter teatern gick jag, Therese, susanna och Madde och käkade på subway, åh vad gott!! och sen gick vi bara runt på stan rästen av dagen och pratade massa, supermysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0