Härlig helg!

Jag har verkligen haft en toppenhelg!

Igår(lördag) va jag först på hockey med pappa, gabriel, erica och daniel. Dom vann ju tyvärr ibte nen det va ändå spännande! Jag hoppas verkligen att dom tar sm-guld i år också!

När vi kom hem började jag fixa mig direkt, men det blev lite stressigt eftersom hockeyn slutade ganska sent.
Hur som helst! När jag var klar drog jag hem till min kära bror och erica och deras inflyttningsfest!
Där var sebban, jossan, rickard, amanda felix och wille. Det var hur roligt som helst! Var egentligen meningen att vi skulle gå ut också, men vi stannade i lägenheten istället.

Åh det var verkligen skönt med en hemmafest! Vi lekte massa dricklekar, dansade och bara pratade hela natten. :)
Tack så mycket för kvällen pojkar och flickor!<3
idag mår jag som jag förtjänar kan jag säga.. Jag åt pizza till frukost förut, hur gott?! Jag älskar mat ibland!

Jag och cissi var ute på en skön promenad förut i det fina vårvädret också. :)

Sista bilden är så skön! Jag och sebban dansar och erica är lite avis, haha!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0