gud, det gör så ont att nåt så nära kan vara så långt bort..

 hej på er!!


Jag fick en måste- skriva-av-mig-känsla.

Har ni tänkt på att kännslor kan vara sjukt frustrerande ibland? Typ när man känner nånting som man verkligen INTE vill känna och man gör saker som man egentligen inte vill och man får superångest efteråt. Lite som om man är för full och vaknar på morgonen  och  tänker "  VARFÖR gjorde jag så?"

Cissi vet iallafall orecis vad jag menar med det, men vad ska man göra för att bli av med det då? Försöka släppa taget om folk som har betytt otroligt mycket men inte längre kansle.


Gud vad negativ jag lät nu ibland måste man få ur sig saker, right? :)
Jag vet iallafall att jag har en rolig helg framför mig! :)

imorgon har vi sovmorgon, sköönt!

pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0