Studentbal 2012

Hej alla glada!

Jag mår så sjukt bra just nu, jag njuter varenda sekund med klassen och sista studerna i skolan, och snart får jag ont i kinderna för att jag går runt och ler hela tiden!:)

Igår va det bal! Och det var sååå lyckat! Verkligen ett minne för livet! Först klockan ett var jag på salongen hos Carin. Hon fixade mitt hår och sminket. Massa massa lockar och uppsatt och pärlor. Jag blev jättenöjd och när jag fick på mig klänningen kände jag mig nästan som en liten prinsessa;)

det var god mat, bra musik, snygga människor, dans och så klart sjukt bra sällskap! När min bror hade slutat jobbet kom han mötte mig och han följde mig hem i natten.

Har inte så mycket bilder just nu emnd et kommer mer snart!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0