All the bad boys are standing in the shadowns, and the good girls are home with broken hearts

Hallå på er! Det har hänt en hel del sen sist!

Jag har lämnat in de sista uppggifterna, så nu är jag klar med gymnasuet och det känns superskönt! Är så glad att jag inte hade jättemycket efter mig.

I tisdags blev jag plåtad av en jätteduktig fotograf, kul med lite studentbilder! Det var jättekul men det som va lite jobbigt var att i början skulle jag stå i en brant grässlänt med klckarna, det var inte det lättaste kan jag säga! Haha.

Jahg har umgåtts med min fina Jenny som äntligen har flyttat hem till karlstad ifrån umeå igen! Och igår var jag med Thereee och Evelina. Vi satt på Waynes och fikade och pratade flera timmar. Det var kul att ses, hade saknat Therese när hon va i turkiet och Evelina var det ett bra tag sen jag träffade!

Bal och studenten om en vecka, livet leker! :)


Kommentarer
Postat av: Faster

FIN !!

2012-06-08 @ 09:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0