You can hate, but never break me

Hallååååå!

Jag tror nästan att jag glömt bort att jag har en blogg de senaste dagarna...

Har inte nåt specellt att skriva, har varit sjukt irriterad på allt idag. Lärare,föräldrar och annat, haha nu lät jag som en liten fjorton åring men det är faktist sant.

Men för att jag skulle bli gladare åkte jag och hälsade på praktiken. :D Åh vad jag hade saknat dom! Barnen så klart och en fröken som heter Sara som är heelt underbar! Vi böev nästan som kompisar som kunde prata om vad som helst under de där fem veckorna... :)<3 J
Just nu håller jag på att bli förkyld IGEN,hat ont i min hals men jag ska inte bli sjuk det har jag faktisdt bestämmt mig för, orkar inte en gång till!



PUSS på mina små bäbisar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0