Ny vecka, nya tag!

Hej alla fiina!:)

Idag r det måndag, jag är alltid sjukt trött på måndagar, varför? Jag kommer alddrig vänja mig vid tidiga mornar.

Höll på att somna på en föreläsning förut, det var en gubbe som var i skolan och berättade om när han var alkohollist, visst det var jätteintressant men vi satt där i tre timmar till halv fem liksom..

Men nu har jag iallafall bestämmt mig för att börja träna regelbundet, försööka att spara pengar, bara käka godis och sånt på helgerna och ta skolan lite seriösare! Jag säger inte att det kommer funlka så bra men jag ska försöka iallafall!:)
image description


Kommentarer
Postat av: Annelie

Gött ellen

2012-01-30 @ 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0