längtar

Hallå!

Dagen idag har spenderats med min fina Jenny. Vi tog bilen till bergvik och strosade runt coh pratade om allt som finns.gur mysigt?? :D Hon ska flytta upp till umeå för att plugga nu i januari och blir borta i ett halvår. Åh vad jag kommer sakna henne :( Men kanske kommer upp och hälsar på, vem vet?;)

Jag längtar efter så sjukt mycket just nu, varför kan man inte bara leva i nuet nån gång?
Jag längatar till på tisdag när jag ska pierca naveln  till Februari när Rebecca & Fiona kommer tilll Nöjes. vill verkkligen gå på det! Och jag längatar tillbaka till Rohdos.. Drömmer mig tillbka nästan varjedag!

Nu har jag precis vart ochköpt lite chips, tagit på mig mina gosiga rosa tofflor som jag fick av Gabriel och Erica och ska säta mig i soffan och mysa! Är ensam hemma för Mamma och björn och missarna är hos mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0