God natt! <3

Igår var jag hemma ifrån skolan för att jag hade ont i  halsen och öronen, plus att jag hade hemsk träningsvärk i hela kroppen, haha. :) Men idag mår jag bättre.:)

Blev så glad idag när vi skulle debbattera på religonen idag! Våran klass är lite som den är och det är sjukt kul att ha debatter för alla pratar hur mycket som helst och det blir nästan kaos! Jag har alltid tyckt attd et är roligt att överdriva lite i sånna tillfällen och verkligen leva Sig in lite, blir nästan som teater när vi får olika "karaktärer" och ska tycka massa olika saker. :D

Idag på bussen hem träffade jag min kära Hannes! Det var längsen! Han har vart i Filippinerna en månad han, åh så skönt.. Huer som helst var det skoj att ses igen!:)

 Nu ska jag sova, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0