Dålig update!

Hallååå igen!

De blir så ibland att man inte kommer på något man kan blogga om som är kul att läsa och så har det varit nu i några dagar.

Jag har fått ont i min nacke igen, finns inga ord för hur trött jag är på att ha ont. Och nu ar det satt sig i huvudet också.usch!!
 En sak som är sjukt störande är att jag har börjat att vara sugen på nånting att käka HELA tiden! Alltså det är inget vanligt sötsug det är nåt annat, asirriterande. Jg berättade det för pappa och att jag nästan får ångest när jag käkar nånting och hans komenatar blev: NEEEJ, Ellen sluta med det där vi har redan haft dom problemen med dig! Haha!
Nej tack, aldrig mera sånna problem! :)

Igår precis innnan jag skulle gå och lägga mig pratade ja med en gammal killkompis som det var typ ett år sen jag pratade med sist och då blir man ju suuuperglad!! Han hade flyttat till usa och jobbade, gud vad skönt, det skulle jag också vilja göra verkligen!

Jag såg nyss en rolig debatt på Hugo rosas blogg som handlade   om LCHF. Gå in och kika, det var Katrin och en dietist som debatterade. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0