Andra Januari 2012

Hej! Jag har inte haf tid/ ork att blogga.

Nyårsafton var superkul! Gjorde iordning mig lungt hemma duschade, fixade naglar osv. Den kom det några gäster och vi käkade jättegod mat, drack lite bubbel ;)

Sen kom min kära syster och hämtade mig och skjutsade mig till Norrstarnd där Sadra, Sandra, Madde, Elin och några killar va. Det var supertrevligt och vi partade loss!! :)

En stund innan tolv drog vi hem till mig för att jag skulle hämta lite grejer och fixade oss lite mer. Och vid tolv var på så klart på torget! förra året var det myycket mer folk på torger vid tolvslaget än va det var i lördags, men det gjorde inte så mycket, man träffar ju ändå massa folk som man känner. :)

Tack för kvällen mina favorit sandror och alla andra, haha!

Puss!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0