Lördag och Söndag.

Hallåå!

Igår var det en bra dag! Jag kollade på filmen "jag saknar dig." Väldigt bra film och väldigt sorglig! Men skådespelarna kanske inte vart sådär jättebra, men jag rekonomenderar verkligen filmen ändå!

Sen på kvällen blev det en väldigt spontan utgång med Alice, Carro och Amanda. Har alltid så roligt med dom brudarna alltså! :) Vi träffade lite nytt folk också och det är ju alltid kul!


Och idag har jag tagit det lugnt,vart ute och gått i solen och så  gjorde en suupergod fruktsallad förut, mumms!
Det är ju perfekt att släänga ihop om man är sugen på nånting. :) 


Gud, vad mitt hår ser mörkt ut på den bilden!:O
¨




Kommentarer
Postat av: Carro

hehe söta tjejer! :D

2012-03-14 @ 16:31:57
URL: http://zetterlundcaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0