Girls just want to have fun!

Åh, gårdagen blev superbraa!
Sminkningen jag fick på make up store blev jag jättenöjd med, kul när det blir lite annorlunda i bland eller hur?:)
sen fick jag ju välja några prudukter som jag ville ha eftersom det ingår. :) Tog två asfina ögonskuggor, en roughe och en pensel. :)

Efter det gick jag och pappa ut och åt och jag käkade världens godaste kebabpizza!!

Therese och jag åkte hem till mig lite innan dom andra kom ochfixade i ordning lite. Sen kom Cissi, rebecca och Carro och vi började förfesta. Det var så skönt att bara vara tjejer! det blir verkligen annorlunda.

Vi var verkligen tidiga till nöjes, men många  hade sagt att Rebecca och fiona skulle börja spela tidigt men dom kom halv ett, haha! Så när vi kom dit runt halv elva var det nästan ingen kö alls och vi ställde oss längst fram.

Det var absolutden roligaste utgången på länge! Dom spelade asbra verkligen och vi dansade till stängning. :)

tack för kvällen flickor<3

Nu ska jag vila, är superseg..


Kolla vad snygga sugrör jag köpte på lustens oas, haha:D





Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligaste festen och utgångenpå länge!

2012-02-12 @ 17:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0