Gårdagen

Jag och Cissi hade det jätttemysigt igår! Jag hade ju gjort världens godaste tacos nästan iallafall:D

När vi satt och pratade och lyssnade på lite musik så gick plötsligt strömmen och  det blev hur mörkt som helst i hela huset! Stackars katterna blev nervösa, om jag hade varit själv hemma hade jag nog blivit rädd men vi fick jutillbaka ljuset ganska fort som tur var!

vad har jag gjort idag då? Jag har städat och pluggat lite, känner mig så stressad för skolan just nu. Ehentligen har vi inte så jättemycket men det känns så och så måste jag skynda lite med projektarbetet också känner jag.
Ska ringa några imorgon som kan hjälpa mig med lite interviuer och så.

Och ikväll blir det big brother premiär, Längtar!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0