Fredag, sköönt!

Idag är dt fredag och det ska bli så skönt med helg! Jag har faktist nästan inget planerat inför helghen mend et kan ju också vara lite najs ibland?

Hur som, det blev en lite speciell svenska lektion odag kan jag säga. Vi skulle skriva cv och jag Cissi var lite övertrötta. Det började med att jag gick in på platsbanken ich skulle kolla om det fanns några barnskötarejobb. Det fanns ganska många, men inte i Karlstad.
Så var det ett i Åre, och ja kom inte ihåg vart åre låg så vi gick in på hitta.se och skulle kolla. Haha, sen hittade vi massa andra roliga ortnamn och vi skrattade nästan i en halvtimme och fick inget gjort.. Haha, men så kan det gå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0