alla <3 dag

Hej på er!

Idag har det variet en riktigt skön tisdag! Vi hade bara en lektion och då givk vi igenom lite hur man skriver cv  och sen slutade vi klockan 10!

När jag kom till stan gick jag runt och strosade lite, kollade efter skor som jag kan ha på balen, men köpte inga idag.  Sen mötte jag upp Gabriel coch han och jag gick och käka lunch på lilla salu hallen. Supergod sallad verkligen!!

Idag är det ju alla hjärtans dag. Helt serilst tycker jag att den här dagen är väldigt överskattad! Varför ska det finnas en speciell dag för alla par för att köpa presenter till varandra och för att alla singlar ska känna sig ensamma?
Det är vad jag tycker, men jag klagar inte på att jag är singel, jag älskar det!:) Men det är klart att  man käner sig utanför. Right?

Nu ska jag dra och köpa choklad, muuummms!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0