20:13

Hallåå.

Alltså den här veckan har gått fort fast ändå inte. Rftersom jag har varit hemma två dagar så kändes det kort men ändå så har det gått segt..
Hur som helst efter skolan idag gjorde jag och Therese lite ärenden på stan, v ar även upp och hälsade på Gabriel och Eerica i deras lägenhet. Det känns lite skumt att vara "ensam barn" nu men det är ändå skönt! :D Åh, jag vill också flytta hemifrån!!

Sen gick jag och solade på freesun,d et var en ny kille som jobbade där som inte hade så bra koll :D Jag sa att jag ville sola tjugo minuter och då skulle han fixa det med timern och sånt men det blev en halvtimme ändå, så jag betalade för tjugo men fick 30. Haha :)

Åh imorgon är det äntligen fredag, gud vad jag har längtat. Först efter skolan ska jag hem och duscha, sen ska jag till make up store och bli sminkad. :) Fick ju ett presentkort därifrån i julklapp. Senare kommer dom bästa brudarna till mig och vi ska förfesta och sen ska vi på Rebecca och fiona :D

Kommer nog bli supernice!!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0