Nyårsafton!

Här sitter jag med asiktsmask och fixar naglarna och har precis tagit en ångdusch! Gud jag måste säga att jag älskar att fixa mig ibland, göra välldigt tjejiga grejer liksom..
 
Idag är det nyår, jag tycker egentligen att det är väldigt överskattat emn det känns som det komer bli en bra kväll trots allt! Ska ha min nyårsklänning som jag köpte i oktober, nya klackar och dra iväg med några tjejkompisar till skåre och dricka lite gott och så får vi se vad kvällen har att bjuda på!
 
Om jag ska summera 2012 så tycker jag det har varit ett väldigt "blandat" år. Jag har tagit studenten som var bland det bästa jag har vart med om, kommit in på vägen till arbetslivet ochlärt mig väldigt mycket  jag har också lärt känna väldigt mycket nytt folk.
 
Men jag har också vart väldigt ledssend det här året, känslig liksom.. väldigt lätt att gråta.
 
Hur som helst! nus er jag fram emot ett bra 2013!
 
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0