weekend

jag har haft en toppenhelg verkligen!
 
I fredags så blev det utgång till tempel  med världens bästa tjejer Cissi, Sandra, Madde och Sofia. Kändes som det var längesen jag var ute på Tempel så det var askul, träffade mycket nytt folk , mycket stockholmare!
 
Och igår (lördag) Va en skön dag! Va ute och gick i solen och bara chillade. På kvällen drog jag till Sandra  och vi hade en riktig myskväll med Chips, dipp, cola och massa tjejsnack!  Vi kollade på Titanic också! Det  var sjukt länge sen jag såg den filmen, men den är lika bra fortfarande. Dock är det svårt att hålla tillbaka tårarna, hihi.
 
Jag är så sjukt taggad på att få ett jobb nu!!! vill verklgen ha nånting att göra och kunna spara ihop pengar till en resa som jag förhoppningsvis ska på nästa år! :)
 
Peace out;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0