Sunday

Hej på er!
 
Förra veckan hade jag och pappa en toppendag i vår fina huvudstad;) jag bara älskar stockholm och jag ska flytta dit så fort jag får chansen! Jg är nog verkligen en storstadsmänniska, även om jag tcker om lilla karlstad då och då också!
 
Vi sprang ut och in iaffärerna hela dagen, åt god mat ochhade det asbra! Innan vi tog tåget hem käkade vi på en mysig italiensk resturang och tog ett glas vin. Kändes dock lite skumt att sitta och dricka vin med sin pappa, haha!
 
Med mig hem ficvjk jag iallafall ett par svarata cheepmonday jeas( inte så kul men det behövdes! En jättefin kofta ifrån Urban outfitters, älskar den affären var där inne hur länge som helst, lite underkläder från top shop och ett superfin skimmerpuder med en söt tuss till!
 
Vi hörs! pussss
 
Urban<3
 
 
 
hahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0