Future!

Här om dagen såg jag en artikel som gjorde mig astaggad på en sak! Jag har  säkert sagt att jag skulle vilja jobba som aupair eller typ volontär utomlands helst i afriska eller usa
 
Hur som helst, det var en tjej som hade varrt i Tanzania och jobbat på ett barnhem, med föräldralösa barn i ett halvår. Hon trivdes jättemycket och kände att hon verkligen kunde bidra med nånting. och jag hittade just en tida om volontärarbete på ett barnhem i Sydafrika som man kunde få komma till i 4,6 eller 10 veckor. Det skulle jag också vilja göra! fatta vilken upplevelse egentligen, eller vad säger ni?:)
 
Hiss eller diss?´;)
 
 
.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Per

Hiss!

2012-08-06 @ 22:13:35
URL: http://stpete.blogg.se
Postat av: Jenny

Verkligen en hiss! :) tror det skulle bidra till en stor positiv förändring i din syn på livet och samtidigt ge dig en stor utveckling :)

2012-08-07 @ 09:34:08
Postat av: Jenny

Verkligen hiss! :) Tror det skulle ändra din syn på livet och samtidigt ge dig en stor utveckling!

2012-08-07 @ 09:35:23
Postat av: Annelie

Hiss, en bra möjlighet att utvecklas och att se världen med andra ögon/puss

2012-08-08 @ 11:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0