Sweet dreams

Jag har nyss varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig, och nu har jag sökt ett jobb som personlig assistent till en 1 årig flicka här i stan. Det var ett extra jobb nu fram till sommaren och sen kan det bli vidareanställning,så jag håller verkligen tummarna! Skulle vara så perfekt..

JAG behöver ju söka hundra jobb till men man får ju ta en sak i taget! Så sjukt mycket i skolan nu också!! Sitter med en projektraport nu och det är inte det lättaste kan jag säga!

Hur som helst! Här om dagen hade jag en sån najs dröm! Ni vet en sån dröm som man blir irriterad på när man vaknar och inser att det inte är sant. JAG Drömde att min blogg hade vuxit supermycket och blivit jättekänd, och som ni säkert vet så får storbloggare nästan respons på allt, haha. Så när jag och några kompisar skulle gå och sola solarium fick alla sola gratis bara för att jag var en känd bloggare och jag fick en champangeflaska  med mig in i rummet och allt.. haha och fick massa kläder av alla affärer och det var bara så NICE! Haha, sweet dreams.

Iag fyller min fina vän therese 19 också! gratis på dig gamling ;)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0