Påskafton!

Glad påsk på er!

Igår (långfedagen) var en superbra dag! jag och missarna hade huset för oss själva till idag för att mamam var på spa. Så skönt att vara ensam hemma ibland alltså!

Runt 7 duscha och  började jag fixa mig, ställa fram lite chips och så och sen kom Cissi, Carro, Alice och Joel :) Vi förfestade och hade hur roligt som helst! Va så längesen jag träffade joel också! Vi försökte få musiken att funka i vardagsrummet också, men det gick inte alls bra. Så vi fick klara oss med att ha musiken i mitt rum och vinkla  ut högtalarna lite, haha jag känner mig dom världens mest tekniska människa. ;) Nooot.

Så kul att prata minnen också med Carro och Alice om alla fester  vi har haft på herrhagen.. Herregud! :)

Senare drog vi till tempel  och rockade dansgolvet, men jag lyckades ju tappa bort dom andra, så jag gick hem ganska tidigt. När jag väntade på bussen träffade jag Niklas och helt plötsligt satt han och jag i en såndär " kom in och värm dig-buss" Som brukar stå på torget i bland och track thè och käka bullar! Haha.

När jag kom hem Gosade jag och kissemissrna ner oss i mammas säng, och idag vakna jag av att det knacka på dörren och där stog tre supersöta påskkärringar. :)

Hur som helst var det en väldigt lyckad kväll, tack så mycket alla som var med! I love you all




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0