Hey i heard you were a wild one

Åh jag har haft en toppenhelg!!
I fredags efter skolan fixade jag i ordning mig och köpte pizza, muums!
När jag var klar ( stressat klart) mötte jag Cissi, Joel, Lollo, Sandra och Madde på stan och vi åkte till Tudor som hade fest.:) där var några som jag kände och lite nytt folk.
Eftersom vi började ganska tidigt va vi där ganska länge och hade hur kul som helst!
åh jag älskar hemmafester!! Men vi drog till tempel och dansade lite också:) På tempel träffade jag en killkompis som jag inte har sett på länge, så jag blev jätteglad och jag sov hos han också mysigt:D hihi! :)

När jag kom hem i lördags var jag supertrött så jag somnade nästan direkt . När jag vaknade så käkade jag jättegod mat hemma och sen iväg till bästa Jessica för en film/ vinmys kväll!:)

Riktigt värd helg alltså! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0