Good girl

Jg har blivit riktigt dålig på att uppdatera, men jag har också en bra anledning för det är sjukt mycket i skolan nu.. slutspurt typ!
Idag har vi haft nationellt prov i svenska hela dagen, det gick faktist bra! Skrev typ en debattartikel och  det är ju ganska kul. :) Och nu har jag äntligen gjort klart den där jävla projektraporten! Känns superskönt!!

Det är fullt upp med att planera valborg också:) Maskinen kommer till nöjes och jag är suuperglad d att jag fick tag på biljett för nu är det slutsålt!

Jag letar fortfarande efter en klänning att ha till studenten, så typiskt mig att ha sån otur att den jag verkligen tyckte va finast tog slut innan jag hann beställa.. hahha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va skönt att projektarbetet är klart vännen/kram

2012-04-26 @ 08:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0