Första dagen på påsklovet!

Nu är det påsklov, hu skööönt? Förra påsklovet kunde jag sittta ute på balkongen och sola och det var nästan sommar redan! Remeber? Nu är det fint väder och solen skiner men när man går ut är det jättekallt!

Idag har jag bara tagit det lugnt och vart ute och gått i det fina kalla vädret. Det kan vara så skönt att vara ute och gå ut och gå ibland, lyssna på musik och bara rensa tankarna..

En annan sak som jag tänkte på förut var att bara genom att lyssna på en låt så kan man känna och tänka saker som man inte har gjort på flera år.. Gammla minnen som ligger långt bort som kommer fram..

Men nu ska vi vara glada! Imorgon är det ju fredag!! :)

¨
Mamma kom hem med ett stort påskägg till mig förut! MMM :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0