Min 18 årsdag!

Min födelsedag var toppen!!

På fömiddagen blev jag firad av pappa och dom. Käkade tårta, fick presenter och så :) Jag fick en Iphone!! En vit med rosa skal, hihi :))

Av farmor och farafar som också var där fick jag pengar och ett fint armband.

Sen åkte jag till mamma och fixade massa. Runt 7 kom Therese, Felix, Alex, Madde, Evelina, Cissi, Rebecca, Jacob, Isabell, Andreas, Jenny, Adam, Sebban och Jossan. :)
Många tycker ju att man inte kan ha kul och slappna av när man har fest hemma hos sig, men jag hade så jävla kul i går!! Vi var hos mig och festade till halv 11 och sen  drog vi till krogen. :) Jag var nog gladst i världen igår iallafall!  ;)

av Therese, Made och Felix fick jag en rosa toaborste, en rosa dikborste, diskmedel som luktar smultron, hahaha!! Så nu kan jag flytta hemifrån! ;) jag fick ett jätetfint halsband av Isabell, ett sånt som on fick av mig och alex bjöd mig på en jättegod drink, haha. :)

Idag harjag ingen röst och mår  som jag förtjänar, haha ;) Snart kommer Malin, Per, Gabriel och Erica hit och firara mg också! :D






Kommentarer
Postat av: Bja

"min födelsedag var toppen" - va gött att kunna skriva så!

2011-09-05 @ 10:16:54
Postat av: Lizzykristensen

Rosor är röda violer är blå när gud gav oss hjärnor vart fan var du då?



HAHA!

Gratttiss på 18 årsdagen ELLEEEEN! Woopwoop!

2011-09-08 @ 13:55:01
URL: http://lizzyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0