Söndag

Hallå!

Jag har verkligen nån sorts hatkärlek till söndagar. Det känns så tråkigt och jag ialölafall brukar vara väldigt trött på söndagar och man har lite ångest liksom.. Men samtidigt kan man bara chilla och inte tänka så mycket och bara ha det bra :)

Igår va jag ju på hockey med mamma och några kompisar till henne, det var inte så kul faktist för som va så dåliga :(

Sen gick jag hem och tänkte bara ta det lugnt och  inte göra så mycket. Min bror  hade en liten fördest hemma så det kom lite folk och då smsade Billy och ville att jag skulle komma till Score en stund så det gjorde jag. :) Var bara där typ en halvtimme men det va kul att komma ut lite och träffa folk. Men en sak som jag säkert har sagt förut är att det verkigen inte är att vara med folk som dricker om man själv är helt nykter, så är det bara! :) Så jag drog hem ganska tidigt.

Idag är det exakt en vecka kvar till jag och mamma drdr till Grekland, längtar!

Här kommer lite blandade bilder från veckan :)


Fika med Ellen :)




Haha! Ignorera mig på bilenmen kolla vad kul det ser ut med pappa i bakgrunden, står han på min hand?

Billy :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0