Ledig idag. :)

Hej!

Idag har jag varit ledig för att våran  lärare som vi skulle ha hela dagen inte skulle vara i skolan.

Så jag fick ju sovmorgon, såå skönt! Sen duschade jag och gjorde mig i ordning och sen kom Ellen hit. :)

Det var längesen vi träffades och vi gick och fikade, så klart. haha! Fanns en jttegod cheesecake med hallon, mumms!

När vi hade fikat klart drog vi hem till mig och pratade och provadde varandras skor, haha. Det är lite skumt, hon och jag har samma skotorlek 35 men kan ha små 36or, vi är  lika långa och vi heter samma namn, det är väl lite roligt? :D

Men nu ska har hon åkt till sin pojkvän och jag skulle egentligen till Jenny men ska ringa henne istället för jag måste plugga..

Det krånglar jättemycket med bilder just nu så lägger upp bilderna från idag när det har fixat sig! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0