Kul spontan kväll!

Hallå!

Jag sa ju igår att jag inte var taggad att gå ut alls, men så tänkte jag att det som man är tveksam till brukar bli bra!

Eftersom det inte blev nån förfest kunde jag ta det lugnt hemma innan. Duschade, gjorde en asiktsmask, kollade idol och käkade lite chips. :) Det är så skönt att inte stressa..

Sen gjorde jag iordning mig och tog bussen till stan. Där träffade jag Isabell, Andreas och adam, lite senare kom en gamml kompis till mig som heter Catrin och hennes kompis madde. Vi var på Score och hade kul! Mycket god dricka och vi dansade  typ hela natten :) Haha.

Senare kom Billy cch några kompisar till han också och jag träffade folk jag inte sett på väldigt länge! :)

Hur som helst var det en värd kväll!

Idag kom mormor och morfar för att fira mig i efterskott :D Jag fick ett par jättesöta örhängen och pengar. :)

 


Hahahah!



Chokladkaka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0