Jag lever!

Jag har inte haft nåt att blogga om eftersom jag inte har gjort nåt specellt i helgen. Idag är det iallafall måndag, och idag hade jag min första teckenspråk lektion! Det var väldigt svårt i början men man lär sig fort. Vet inte riktigt varför jag ville ha det, verkade intressant liksom.. Jag var inte med förra veckan så som andra i gruppen var ju lite före mig, det är sånt som gör mig stressad men det gick ju bra ändå! Mycket skratt. :)

Usch vilket väder det är ute! det har regnat i Karlstad hela dagen, men det är ju höst så.

Det är många som har sagt att dom hade jätteroligt på min fest förra helgen och jag blir så glad när jag här sånt!! Och det verlade u som alla hade superkul även om alla inte kännde varandra, kan det bli bättre? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0