Hockey sen! :)

Hallå bloggen!

Jag har tänkt på en sak, varför har våra päron lärt oss att det ska vara ¨så tråkigt att städa? Visst, det
kanske inte är det roligaste som finns men efteråt det ju så skönt att man har gjort det! Eller hur?

Man hör jau typ alltid nåt sånhär : Men USCH vad stökigt det är i ditt rum!!!!! Nu måsrte du städa usch vad hemskt!

Haha, kan man inte säga såhär istället: Nu är det väldigt stökigt i ditt rum tycker jag, sätt på bra musik så blir det så jävla myckeet roligare och tänk på vad fräsht det kommer kännas sen!

För så tycker jag det är iallafall, man kan göra det till en rolig sak!

Ikväll ska jag äntligen på hockey igen :) Köndes som det var jättelängesen. Hejja FÄRJESTAD! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0