Fredag igen!

Alltså den här veckan har gått helt sjukt fort! Det har börjat bli väldigt kallt på morgonen nu! Det är väl verkligen ett hösttecken?

En rolig sak som vi har gjort ganska mycket den här veckan är att skriva berättelser / uppsatser om sig själv. Alla andra i klassen har sat typ åh, neej vad tråkigt och va svårt! Men jag som alltid har skrivit väldigt mycket och tycker det är kul tycker inte det är en sån stor grej.  Inte speciellt svårt heller. Det skulle vara typ sånthär: Hej jag heter ellen och jag gillar och göra det och det liksom..

Ikväll tror ag att jag ska ut, men  jag är inte säker än. Är inte så taggad men det är ju då det brukar bli kul, men  vi får se!!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0