What the fuck

Det blev en vild natt igår kan jag lova! Men gud vad roligt vi hade!!

Hos Suss fixade vi oss, dunkade musik och lagade mat. :) Sen kom Felix och Alex när vi var färdiga med allt allt, haha duktiga flickor!!

Efter vi hade käkat började vi  förfesta och leka massa lekar. Och runt 11 drog vi till Nöjes. Där fick vi stå i en hur lång kö som helst, jag hökk på att kissa ner mikg så det var lite jobbigt.

Sak Noel var sjukt bra och vi dansade nästan oavbrutet. Det enda som var negativt var att det kanske var lite för mycket folk. Så fort man inte höll i någon så blev man puttad så man blev ramlade! Det blev jag så jag tappade mitt glas men killen köpte en ny drink till mig, hihi.

Vi drog lite innan ddet stängde och gick till BK och åt mat, hur GOTT? Mat är nog det bästa som finns när man har vart ute tror jag.

Idag är jag väldigt seg, vakande klockan åtta i morse!? Varför vaknar man nästan alltid jättetidigt om man har festat och går och lägger sig sent??
 
Hur som hest, ikväll ska jag ta det lugnt, bara vara hemam tror jag :)

Det var roligt att så många var utklädda på nöjes och alla bilder på oss är oseriösa:)









Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VA SNYGGA VI ÄÄR! <3

2011-10-29 @ 20:57:25
Postat av: Cissi & Becci

Vår lilla horis, så söt så ! :) <3

2011-11-10 @ 13:50:37
URL: http://annarebeccaolsson.blogg.se/
Postat av: Dom COOLA!

sho bre, vad händer yao? peace breeeeeeeeeeeeeeeee...

2011-11-10 @ 13:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0