Utkast: Okt. 14, 2011

Idag är det frdag och jag ska bara vara hemma. :) det är skönt det med, känns som jag har varit ute många helger i rad nu och man sparar ju pengar också om man är hemma ;)

Hur som helst dagen började gasnka bra, satt och pratade med Billy på bussen till skolan och närjag kom fram provade klassen studentmössor! Haha, jag fick ha den som va näst mionst. Och så beställde jag självklart en som var rosa intuti. :)

Studenten känns faktist nära fast ändå så långt bort just nu! Men skolan går väl lättare snart hoppas jag för just nu känner jag mig bara instängd i alla skolböcker och skit.

Nu åker mjukiskläderna på! Ha en bra freddag! :) Pussss


Kommentarer
Postat av: Bja

Pussss

2011-10-14 @ 19:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0