I love Rhodos!

Hej på er!!

Jag och mammi har verkligen haft en SUPERBRA resa! Det har varit toppenväder hela veckan, vi hade typ 28 grader varje  dag förutom sista dage när det var lite monligt.

Vi landade ju ganska sent förra söndagen, så när vi kom fram var det jättemörkt.

Vi har solat, badat, haft massa roliga aktiviteter på hotellet och ätit hur god mat som helst! Det jag tyckte nästan var roligast var teamet som jobbade vid hotellet/ poolen. "Poolpojkarna" som jag kallade dom :) Dom var hur sköna som helst och jätteroliga, speciellt en kille som jag pratade med jättemycket :)
Han kom ifrån Libanon, han bodde i Tyskland och jobbade på Rhodos haha. :) Shit vilket roligt jobb dom har! är i grekland några månader och leker massa lekar med gästerna och så!

En dag åkte vi in till Rhodos stad också och det var jätetmysigt! Där köpte jag en jättefin liten partyväska och en plånbok. Där åt vi också på en grekisk/ italiensk resturang som hade fyra  våningar och vi satt högst upp pch kunde se över vattnet, det var jättefint. :)

Men det bästa på hela veckan var sista kvällen! Då satt jag och mamma i poolbaren efter vi hade sett en show( Det var olika uppträdanden nästan varje kväll) så Kom det en tjej och en kille från göteborg som vi pratade med en stund och sen kom han snygga poolkillen som jag prratde mest med och frågade om vi ville hänga med på typ ett disco senare. Mamma gick hem till hotellet och jag följede med dom andra till en krog lite längre bort och  vi hade så jävla kul!!! Partade nästan hela natten. :) Stog uppe på en jättestor högtalare och dansade med en också, haha om vi hade vart i Sverige hade vi säkert blivit utslängda.

Dagen efter näs vi skulle åka hem ocvh gick upp klockan 8 mådde jag inte sådär jättebra! Sen åt vi frukost sista gångenpå hotellet, haha jag åt pankakor nästan varje morgon ;) Och sen åkte vi till flygplatsen.

här hemma är det ju iskallt och det är inte ett dugg konstigt att alla svenskar vill åka utomlands hela tiden, eller hur?!






 






Kommer några fler bilder sen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0