Störande!!

Det är väldigt störande att det helt det inte går  att läga upp bilder på bloggen när jag har min laptop, helt sjukt störande!

Jag ska försöka fixa det så fort så möjlligt för det här är ju mkt tråkigare att blogga utan bilder!

I onsdags köpte jag en jätetfin peak-vinterjacka! är supergöad och jag kommer att älska den!! vill inte börja använda den riktigt än bara, går bra med skinjackan ett tag  till tror jag. :)


Idag efter skolan tänmkte jag och Rebecca åka och hälsa på våran Cissi på sjukhuset och sen gå och fika. Tror ni inte då att jag hade glömt min plånbok i skåpet i skolan? JO! så det var bara att  hoppa på bussen igen och åka till baka till skolan och sen tillbaka till stan. men vi hann inte med nåt av det vi tänkte göra, så ska träffa cissi nån annan dag lika bra det för jag börjar på ont i halsen! :(

Sen gicka jag till Partaj och köpte utklädningskläder till nästa helg! :) Jag ska vara städerska, hahaha! Bilder kommer snart som sagt :)

image description Här är iallafall en bild från i måndags n'r jag och flickorna var på subway. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0