Hej alla fina!

Usch vad det har regnat idag! Kan man inte få lite bra höstväder innan vintern kommer? Jag har helt seröst vart lite orolig för vintern det här året.. Vill inte frysa och vill inte ha en massa is som man halkar och slår sig på hela tiden, haha! Det kan vara kallt och snö vid jul och nyår såklart, sen kan det gott bli vår igen tycker jag! ;) Oj, vad negativ jag låter nu! Hur som helst, igår va vi som har "Socilat behandlingsarbete" kursen på ett behandlingshem och gjorde studiebesök, det var jätteintressant förutom att vi satt där typ två timmar så det blev ju lite långtråkigt. :) Innan vi åkte dit var jag, Rebecca och Ida och käkade på Subway. Mumms! Trevliga flickor och god mat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0